Stejně jako každý rok, i letošní leden využíváme k evidenci našich výtahů.
Zkontrolovat stav každého našeho výtahu, splnit nutné legislativní úkony (data z provozu výtahu), práce evidenčního charakteru, aby každý výtah byl zanesen poctivě do našeho CRM Servisního systému.
Nehledáme tak složitě „co je to za výtah, kde je a co mu chybí..“, ale z jakéhokoliv počítače na světě nebo pouhého chytrého telefonu klikneme a vidíme úplně vše.
Výrobní číslo, datum spuštění do provozu, jeho veškeré parametry, rozměry, umístění, atd. Celkem 56 položek u každého výtahu.
Tam, kde štítky již vandalové „strhli“, vylepujeme štítky nové, aby bylo vše v pořádku. Zákazník tak vidí, že se o výtah skutečně staráme. Po všech úkonech (revize, čištění, prohlídka, evidence) také přijde zákazníkovi automaticky potvrzení o již provedených úkonech.